Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Kosz amerykańskiej firmy Nine Stars...
Klasyczne i funkcjonalne wyposażenie biura, sali konferencyjnych oraz zagospodarowanie stylowego środowiska zewnętrznego. Wszystko wyprodukowane w oparciu o nowoczesne i zaawansowane technologie zapewniają przyjazne warunki do pracy.
Podkategorie
Dobrze zarządzane biura, które są odpowiednio zorganizowane i wyposażone mają pozytywny wpływ na pracowników, ich satysfakcję z pracy i produktywność. Elastyczne wyposażenie biura pozwala zoptymalizować wykorzystaną przestrzeń i uzyskać więcej miejsca. Również czystość biura ma wpływ na zadowolenie pracowników.
Szukasz odpowiedniego miejsca do przechowywania kosztowności, poufnych dokumentów lub nośników danych oraz bezpiecznego rozwiązania do przechowywania? Znasz wszystkie certyfikaty bezpieczeństwa?
Zapytaj swojego ubezpieczyciela o certyfikaty, które muszą posiadać szafy do bezpiecznego przechowywania. Przy zakupie sejfów antywłamaniowych zawsze należy zwracać uwagę na certyfikaty antywłamaniowe. Im wyższy wynik, tym większa wartość przedmiotów które mogą być w nim przechowywane. Bezpieczne sejfy są testowane i certyfikowane zgodnie z normą SSF3492. Sejfy są odpowiednie do przechowywania kluczy, pieniędzy, komputerów, telefonów komórkowych oraz innych kosztowności.
Szafy i szafki naszej produkcji pozwolą Ci na bezpieczne przechowywanie dokumentacji, kluczy, gotówki czy innych przedmiotów. W ofercie znajdują się zarówno certyfikowane szafy odporne na włamania jak i na ogień. Znajdź rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
EN 14450 jest europejskim standardem dla testów antywłamaniowych szaf, klasyfikowane są one w klasie S1 lub S2, gdzie S2 zapewnia większe bezpieczeństwo. Szafa musi być odporna na wielokrotne próby włamania, mieć możliwość zakotwienia i być wyposażona w zamek o wysokim poziomie bezpieczeństwa (zgodny z EN 1300).
Aby pozostawić dobre pierwsze wrażenie na swoich gościach, klientach lub pracownikach należy właściwie zaprojektować recepcję. Możemy wykorzystać sztuczne zielone rośliny, które mają korzystny wpływ i redukują stres, ponadto nie wymagają pielęgnacji. Ponadto szczególnie ważne jest zapewnienie komfortowej strefy poczekalni, wybór mebli do poczekalni w odpowiednim kolorze ma istotny wpływ na pierwsze wrażenie. Połącz krzesła do poczekalni ze stolikami kawowymi oraz stojakami na prasę czy broszury. Aby zapewnić czystość w poczekalni wykorzystaj maty wejściowe, które również zapewnią ochronę przed poślizgiem. Jeżeli zależy Ci na wydzieleniu stref - wykorzystaj słupki i bariery odgradzające. Bariery taśmowe są szczególnie przydatne w miejscach gdzie konieczne jest zapewnienie przepływu odwiedzających w odpowiednim kierunku.
Jednak podstawowym wyposażeniem recepcji jest odpowiednia lada recepcyjna, wybierz odpowiedni model, system modułowy pozwoli na stworzenie indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb.
Jeżeli istnieje potrzeba prezentacji nowości lub rozkładu spotkań czy konferencji, można wykorzystać różnego rodzaju tablice informacyjne.
Sale konferencyjne to wspólne pomieszczenia tworzone z korzyścią dla wszystkich. Łączą pracowników, sprzyjają powstawaniu nowych idei i prowadzeniu spotkań biznesowych.
Należy zwrócić szczególną uwagę na takie obszary jak wyposażenie, meble, oświetlenie, czy miejsce prezentacji. Odpowiednie meble w salach konferencyjnych są szczególnie ważnym elementem, wpływają zarówno na nastrój spotkań, jak również odzwierciedlają firmę. Niewygodne krzesła mogą rozpraszać pracowników podczas ważnych spotkań biznesowych. Dlatego istotny jest wybór ergonomicznych krzeseł konferencyjnych z odpowiednim siedziskiem, podłokietnikami oraz podparciem. Odpowiednie krzesła zapewniają wygodę, która pomaga skupić się na spotkaniach, co wpływa pozytywnie na wydajność i produktywność. Firmy mogą zdecydować się również na owalne stoły konferencyjne, które sprawią że poszczególni uczestnicy spotkania nie będą zasłaniać widoku innym. Krzesła i stoły konferencyjny to tylko podstawowe meble do sali konferencyjnej. Podczas planowania sali konferencyjnej należy dokładnie określić miejsce, w którym będzie odbywać się prezentacja i dostosować układ krzeseł i stołów konferencyjnych.
W ECOABC znajdziesz zdecydowanie więcej wyposażenia dla całego biura. Szeroka oferta produktów zarówno dla dużych jak i małych biur.
Środowisko zewnętrzne często również stanowi ważne miejsce w firmie. Wiele firm posiada zewnętrzne tarasy i jadalnie, natomiast firmy, które nie zagospodarowały jeszcze przestrzeni zewnętrznej powinny rozważyć taką możliwość. Pracownicy coraz dłużej pracują w zamkniętych pomieszczeniach, brak świeżego powietrza powoduje zmęczenie, zmniejsza wydajność i produktywność pracowników. Krótkie przerwy w pracy na świeżym powietrzu poprawiają samopoczucie pracowników. W związku z tym zakup mebli ogrodowych jest dobrą inwestycją dla firmy.
Obecnie ludzie spędzają 25% mniej czasu na świeżym powietrzu niż 20 lat temu. Zamiast korzystać ze słońca i witaminy D, większość dnia mamy styczność ze sztucznym światłem i oddychamy powietrzem o zmniejszonej ilości tlenu. Długie dni bez świeżego powietrza sprawiają, że czujemy się zmęczeni i jesteśmy mniej wydajni. Dlatego warto zainwestować w meble ogrodowe takie jak ławki czy stoliki, które pozwolą na spędzenie przerwy w pracy na świeżym powietrzu. Możliwości uzupełnienia witaminy D i oddychania świeżym powietrzem wpłynie na poprawę naszego samopoczucia i wydajności. Ponadto w gorącym sezonie letnim warto wykorzystać również parasole ogrodowe, które ochronią przed nadmiarem słońca. Zewnętrzne palarnie pozwolą zmniejszyć ilość dymu tytoniowego.
Z odpowiednimi meblami zewnętrznymi, można organizować spotkania i kreatywne burze mózgów na świeżym powietrzu. Jednakże ławki ogrodowe doskonale sprawdzą się również w innych środowiskach takich jak szkoły, przedszkola, restauracje, kawiarnie, parki i przestrzenie publiczne.
Odpowiednie oświetlenie miejsca pracy pozwala poprawić wydajność jak również oszczędzić energię. Moc oświetlenia jest indywidualną sprawą, wraz z wiekiem zmieniają się wymagania jeżeli chodzi o ilość światła. Częste bóle szyi mogą wynikać z niewystarczającego oświetlenia, które przyczynia się do przyjmowania niewłaściwej postawy podczas pracy. Aby zapobiec takim sytuacjom należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe oświetlenie jak również inne elementy które wpływają na zachowanie właściwej ergonomii.
Wypróbuj nowy rodzaj oświetlenia. Oświetlenie LED jest bardzo energooszczędnym rozwiązaniem, które charakteryzuje się również długą żywotnością. Sprawdź nowe style i rozwiązania oświetleniowe.
Dobrze oświetlone stanowisko to podstawa wydajnej pracy. Już dziś wyposaż swój zakład w funkcjonalne i energooszczędne lampki biurkowe. W naszej ofercie znajdziesz wiele praktycznych modeli, które poprawią komfort pracy w Twojej firmie.
W każdej firmie lub organizacji sale konferencyjne są centralnymi pomieszczeniami produktywności i kreatywności, nawet jeśli większość operacji i procesów odbywa się w innych miejscach. Dlatego bardzo ważne jest stworzenie sal konferencyjnych, w których pracownicy czy goście będą mogli się aktywnie zaangażować. Istnieje bezpośrednia korelacja pomiędzy odpowiednim projektem i wyposażeniem biura a produktywnością pracowników. Korzyści płynące z dobrze wyposażonego i twórczego środowiska biurowego i konferencyjnego odniosą zarówno pracownicy jak i pracodawcy.
Jednym z często pomijanych aspektów przestrzeni pomijanym przez firmy są ściany. Meble, wykładziny i wyposażenie są traktowane priorytetowo przez pracodawców zarówno pod względem estetyki jak i funkcjonalności. Firmy mogą planować obszary robocze i sale konferencyjne na wiele różnych sposób, natomiast ściany mogą zostać wykorzystane jako doskonałe miejsce prezentacji informacji.
Wiele firm wykorzystuje ściany jako miejsce na grafiki i inne rodzaje sztuki. Dobra sztuka zawsze wzbudza pozytywne emocje i kreatywność u ludzi, w związku z tym ten sposób wykorzystania przestrzeni na ścianie doskonale wpływa na atmosferę i poziom energii pracowników. Firmy mogą mieć grafikę dedykowaną do ich profilu, która odzwierciedla kulturę firmy, jej wizję, misję i wartości.
Tablice suchościeralne czy tablice informacyjne również mogą zostać wykorzystane do odpowiedniego zagospodarowania ścian. Każda sala konferencyjna musi mieć tablicę, które pozwolą na prowadzenie notatek. Tablice suchościeralne jak również ekrany projekcyjne są dostępne w ECOabc, znajdziesz tu również akcesoria do tablic.
Dla sprzedaży detalicznej konieczne jest zastosowanie różnych rozwiązań ekspozycyjnych od tablic i stojaków reklamowych przez kosze ekspozycyjne do wózków sklepowych. Stojaki i regały mogą być zastosowane do celów promocyjnych. Znajdą swoje zastosowanie zarówno w recepcji, sklepach, czy na targach. Odpowiednie rozmieszczenie materiałów reklamowych może mieć strategiczne znaczenie aby przyciągnąć potencjalnego klienta. W związku z tym należy również zwrócić szczególną uwagę na wybór odpowiedniego rozwiązania a szczególnie na jego projekt, wielkość oraz jakość wykonania. Istnieje wiele rodzajów stojaków na broszury, ulotki, czasopisma czy materiały reklamowe, dostępnych w różnych stylach. Wymiary stojaka na broszury różnią się w zależności od jego zastosowania. Niewielkie stojaki na broszury doskonale sprawdzą się w biurze czy recepcji natomiast większe to odpowiednie rozwiązanie np. do biblioteki czy księgarni. Inwestycja w wysokiej jakości produkty zwróci się w wieloletniej perspektywie. Rozwiązaniem stosowanym do prezentacji produktów w sklepach są kosze ekspozycyjne oraz regały na produkty idealne do prezentacji butelek wina, ubrań, żywotności czy innych produktów.
Środowisko zewnętrzne często również stanowi ważne miejsce w firmie. Wiele firm posiada zewnętrzne tarasy i jadalnie, natomiast firmy, które nie zagospodarowały jeszcze przestrzeni zewnętrznej powinny rozważyć taką możliwość. Pracownicy coraz dłużej pracują w zamkniętych pomieszczeniach, brak świeżego powietrza powoduje zmęczenie, zmniejsza wydajność i produktywność pracowników. Krótkie przerwy w pracy na świeżym powietrzu poprawiają samopoczucie pracowników. W związku z tym zakup mebli ogrodowych jest dobrą inwestycją dla firmy.
Obecnie ludzie spędzają 25% mniej czasu na świeżym powietrzu niż 20 lat temu. Zamiast korzystać ze słońca i witaminy D, większość dnia mamy styczność ze sztucznym światłem i oddychamy powietrzem o zmniejszonej ilości tlenu. Długie dni bez świeżego powietrza sprawiają, że czujemy się zmęczeni i jesteśmy mniej wydajni. Dlatego warto zainwestować w meble ogrodowe takie jak ławki czy stoliki, które pozwolą na spędzenie przerwy w pracy na świeżym powietrzu. Możliwości uzupełnienia witaminy D i oddychania świeżym powietrzem wpłynie na poprawę naszego samopoczucia i wydajności. Ponadto w gorącym sezonie letnim warto wykorzystać również parasole ogrodowe, które ochronią przed nadmiarem słońca. Zewnętrzne palarnie pozwolą zmniejszyć ilość dymu tytoniowego.
Z odpowiednimi meblami zewnętrznymi, można organizować spotkania i kreatywne burze mózgów na świeżym powietrzu. Jednakże ławki ogrodowe doskonale sprawdzą się również w innych środowiskach takich jak szkoły, przedszkola, restauracje, kawiarnie, parki i przestrzenie publiczne.
W ECOABC znajdziesz wszystko czego potrzebujesz do wyposażenia biura. Dzięki szerokiemu asortymentowi funkcjonalnych i niedrogich mebli, zaaranżujesz zarówno dużą, jak i małą przestrzeń. Nasze produkty są łatwe w pielęgnacji i doskonale do siebie pasują.