Akcesoria biurowe

Dobrze zarządzane biura, które są odpowiednio zorganizowane i wyposażone mają pozytywny wpływ na pracowników, ich satysfakcję z pracy i produktywność. Elastyczne wyposażenie biura pozwala zoptymalizować wykorzystaną przestrzeń i uzyskać więcej miejsca. Również czystość biura ma wpływ na zadowolenie pracowników.

Akcesoria biurowe Jest 44 produktów.

Podkategorie

  • Akcesoria biurkowe

    W ECOabc oferujemy niezwykle szeroki wachlarz wyposażenia dodatkowego do biurek, np. stojaki na dokumenty, pojemniki do przechowywania, przegrody i podpórki na segregatory oraz pojemnik na skoroszyty, który pomoże lepiej zorganizować dokumenty przechowywane w teczkach. Oprócz tego w naszej ofercie znajdziesz drukarki etykiet, niszczarki dokumentów, panele elektryczne i multimedialne, ochronniki na kable oraz inne artykuły przyjazne pracownikom biurowym.

  • Akcesoria ergonomiczne

    Akcesoria ergonomiczne
    Zarządcy biur i właściciele firm powinni dbać o poziom ergonomii w biurach. Pomoże to stworzyć zdrowe i wygodne środowisko pracy, które promuje efektywność i znacząco przyczynia się do wyników rynkowych firmy. Ergonomiczne wyposażenie to na przykład krzesła i fotele biurowe w wielu rozmiarach i kolorach. Szeroka gama modeli do wyboru sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wiele naszych krzeseł posiada akcesoria dodatkowe, które zapewniają jeszcze wyższy poziom komfortu, np. zagłówki, podłokietniki oraz podparcie lędźwi. Mamy również coś dla pracujących przy komputerze. Elastyczne ramię na monitor pozwala regulować jego pozycję, umożliwiając osiągnięcie ergonomicznej pozycji podczas pracy. Oferujemy także ergonomiczne podpory przedramienia, które pomagają uniknąć bolesnej cieśni nadgarstka. 

  • Bezpieczeństwo


    Każda firma musi mieć na wyposażeniu apteczkę pierwszej pomocy oraz inne sprzęty ratujące życie. W ECOabc oferujemy w pełni wyposażone apteczki, szafy medyczne, zestawy do przemywania oka oraz plastry w praktycznych dozownikach. Dzięki nim, będzie można szybko i skutecznie udzielić pomocy w przypadku incydentu lub wypadku przy pracy. Wyposażenie tego typu podnosi poziom bezpieczeństwa w firmie.

  • Drukarki etykiet

    Jeśli prowadzisz biznes, którego istotę stanowi sprzedaż produktów, niezależnie od jego wielkości prędzej czy później będziesz potrzebował dobrej drukarki etykiet. W ECOabc oferujemy modele drukarek, które są proste w obsłudze, szybkie i efektywne. Dzięki nim łatwo wydrukujesz i spersonalizujesz etykiety w zależności od potrzeb swojego biznesu. Nasze etykiety są wykonane z materiałów wysokiej jakości i dobrze przylegają do większości powierzchni. Można nimi oznaczyć nawet meble biurowe, takie jak regały, aby poprawić organizację w biurze.

  • Kosze na śmieci

    Koszy na śmieci nie może zabraknąć w żadnym przedsiębiorstwie, chyba, że chcesz utonąć w odpadkach. Zachęcamy Cię więc bardzo do zapoznania się z przygotowaną dla Ciebie ofertą, w której znajdziesz kosze na śmieci o różnych wysokościach oraz wyglądzie. Nadają się one do stosowania zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i również na zewnątrz bez obaw o uszkodzenia.

  • Maty podłogowe

    Proponujemy jedne z najlepszych na rynku mat, dzięki którym skutecznie ochronisz powierzchnie biurowe przed rysowaniem się i brudem. W naszej ofercie znajdziesz najróżniejsze modele oraz wielkości mat podłogowych, które będziesz mógł dopasować do swoich potrzeb. Wszystko to dostępne w atrakcyjnych cenach, abyś nie martwił się o zbyt wysokie koszty zakupu.

  • Podnóżki

    Nasze ergonomiczne podnóżki zaprojektowano, aby odciążały stopy i nogi pracowników podczas pracy na siedząco przy biurku.

  • Środowisko

    Biura, szkoły, warsztaty, hotele, magazyny i inne budynki, gdzie prowadzi się komercyjną działalność handlową i usługową, produkują znaczącą ilość odpadów. Mogą to być odpady typu organicznego i nieorganicznego takie jak np. rozładowane baterie, resztki plastikowe itp. Jeśli przedmioty te nie zostaną usunięte, przestrzeń staje się niehigieniczna, a z czasem nawet niebezpieczna. Brak odpowiednich procedur usuwania śmieci świadczy również o braku szacunku dla środowiska naturalnego

  • Tablice i gabloty informacyjne
  • Zegary ścienne

    W swojej ofercie posiadamy wiele rozmaitych modeli zegarów ściennych, dzięki którym już nigdy nie spóźnisz się na żadne spotkanie. Proponujemy Ci ciekawe propozycje, które świetnie nadają się do powieszenia zarówno w biurze, domu jak i również w warsztacie czy hali produkcyjnej. Zapoznaj się więc teraz ze szczegółami naszej oferty i wybierz najlepszy zegar dla swojej osoby.

    Stylowe zegary ścienne w biurze przydają się nie tylko do odmierzania czasu do ważnych spotkań biznesowych, ale również służą wystrojowi pomieszczenia w którym się znajduje. W naszej ofercie przygotowaliśmy dla Ciebie kilka bardzo ciekawych zegarów ściennych dzięki którym Twoje biuro nabierze zupełnie innego i ciekawszego wyglądu niż dotychczas.

  • Niszczarki i laminatory
na stronę
Pokazuje 1 - 24 z 44 elementów
Pokazuje 1 - 24 z 44 elementów